Отново в ТОП 10 болници в света
За пореден път Анадолу Медицински Център е в най-добрите ТОП 10 болници в света за 2017 година.
Класацията на MTQUA
Класацията е на независимата международна организация Medical Travel Quality Alliance (MTQUA), посветена на специалните нужди от безопасност, качество на лечението и грижата за пациентите, лекуващи се в чужбина. MTQUA е единствената глобална програма за сертифициране на болници, клиники, агенции и свързани с тях услуги за медицински туризъм.
MTQUA одитира болниците в Европа, Америка, Азия, Близкия изток за отлични постижения в лечението и грижите за медицински туристи от цял свят. Екипът на MTQUA посещава на място болниците и ги оценява въз основа на качеството на медицинското лечение и на няколко неклинични фактора, вкл. качество на грижата, комуникации, маркетинг, стойност за парите, културна и социална чувствителност, личен живот, безопасност и др.
Основание за класирането на Анадолу Медицински Център в топ 10 болници в света е съвкупното качество на иновативни и интегрирани медицински услуги с най-напреднали технологии на световно ниво и посветеността на целия екип за подобряване на живота на пациентите. Но това, което значително отличава Анадолу Медицински Център от другите болници е философията за грижа, ориентирана към пациентите.
Отдел Грижа за пациентите
Отделът Грижа за пациентите е първият по рода си в Турция и региона. Тук се развива подход, който поставя пациента в основата на всички процеси. Наш приоритет е да гарантираме, че пациентите ни преминават през диагностичния и лечебния процес по най-удобен за тях начин. В този смисъл изграждаме всички наши политики за обслужване от сигурността до администрацията спрямо емоционалната връзка, която установяваме с пациентите. Стремим се да изучим и да отговорим на очакванията на нашите пациенти, като вземем подходящи мерки за нашата болница. Не само служителите на отдела, но и:
- всеки представител на болницата от лекарите и медицинските сестри;
- диетолозите;
- психолозите до администраторите и преводачите
Те се стараят да обмислят и осъществят процесите от гледна точка на пациента. По този начин всички услуги се персонализират и приспособяват към пациента.
Услуги за чуждестранни пациенти
Отдел Услуги за чуждестранни пациенти осъществява грижата за хиляди пациенти годишно от повече от 65 държави. Повече от 80 служители изграждат мост между пациента и лекуващия го екип. Те координират грижата за чуждестранните пациенти от първия контакт, по време на престоя в болницата. Както и в проследяването на състоянието на пациента след като той се завърне в у дома.
Предоставянето на ясна диагностика, усъвършенствано лечение, безопасност и удобство на всеки пациент е най-висок приоритет.